expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

štvrtok 25. septembra 2014

Pataholm

...nebudem sa opakovať, smålandske dediny sú hotové klenoty. Všetky ako vystrihnuté z časopisu :)

Minulý rok sme "objavili" Pataholm, a aj keď som mala pri sebe foťák, bola som taktiež časťou posádky ktorej stačí všetko vidieť cez okno auta.

Tohto roku som už skúsenejšia, jazykovo zdatnejšia, rozhodnejšia a hlavne rýchlejšia (!!!) a tak vám prinášam pár fotiek. Nefotím veľmi dobre, napriek tomu dúfam, že som aspoň trocha harmónie a idylu (...ten výber slov akože... ja miestami sama za sebou nestíham).









:)

Hádam vám pri pohľade na ne srdce podskočilo :P

Tento víkend máme na Ölande Žatvový festival (Skördefest). Odkedy som sem prišla tak to bude už tretí krát a už tretíkrát sa na ňom najpravdepodobnejšie nezúčastním. Nenormálne veľa ľudí ide. Všetci sa divia, že sa ostrov pod nimi neprepadne XD
V každom prípade bude plno jedla, umenia a aktivít.

Dobrá správa je, že sme našli pár turistických chodníkov ktoré by sme chceli tento víkend pre-foto-brázdiť, zlá je, že ma chytá nejaká nemoc, takže všetko je otázne.

Na budúci týždeň je naplánovaná cesta domov. Tam pôjdem aj keby som sa mala k lietadlu chorá doplaziť.

Nazatiaľ si pripíjam k jesennému upratovaniu ;)

Pár iných fotovstupov z okolia: Severný Öland na fotkách
                                               Emil z Lönnebergy
                                               Stora Rör

Aaaaa ešte jedna vec, feel free to comment, a ak nechcete premeškať ďalšie posty, môžete "lajknúť" facebook stránku https://www.facebook.com/SWEmingrantKa , alebo sa môžete dole prihlásiť e-mailom na odber :)

Kíp smajlík! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára