expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

utorok 19. augusta 2014

Do čoho budem v jeseni

Tak som konečne našla niečo, do čoho budem.
Áno, milý čitateľ, "niečo, do čoho budem".
Úplne vážne. Lebo každý Švéd je do niečoho. Plus všetky tie organizované ochutnávky vín, káv a whiskey a podobných drístov ma pomaly ale isto naučili, že objednávať si v reštaurácii alebo vypýtať si u známych pri večery to, čo najradšej pijem (čili vodu z vodovodu), je spoločenská samovražda. Niečo ako skok s padákom bez padáka.

Tak som si to zhrnula:
- Coca Coly, viney, 7upy a podobné veci pijem zriedkavo, lebo pri prehĺtaní mám pocit, akoby mi dole krkom tiekol cukor
- drvivá väčšina džúsov je na môj vkus presladená
- káva mi nechutí
- mlieko ani kakao tiež nie
- pivo detto
- alkoholu moc neholdujem a máloktoré víno mi lahodí
- nealkoholický šumivý nápoj je ako tak ok, ale aj ten zapíjam vodou, lebo mi nehasí smäd.

...a čo mi ostalo? Presne. Čaj.

Bleah.

Ale tak okay, bude sa piť čaj. Jeseň začala naozaj zhurta (tu sa august považuje za jesenný mesiac). Jednu nedeľu sme sa opaľovali a následujúci pondelok ráno nás po ceste do roboty ošľahal severák a obliala mrholica. Šálka chutného čaju predsa nemôže byť na škodu.



Btw má to aj iné pozitívum. V obchode s čajmi majú aj čokoládky XD

S jeseňou prichádzajú aj jesenné aktivitky. Konečne sa zamotáme do diek a prikrývok a prečítame všetky knihy, ktoré sme na pláži pri opaľovaní predstierali, že čítame. Strávime pohodlné noci pod prikrývkou počúvajúc, ako vonku prší. Zahráme si odznova polovicu hier, ktoré počas leta nachytali prach (just kidding about the dust thing). Vymeníme žiarovky za tie najsilnejšie, aby sme sa konca zimy dožili s takými dioptriami ako máme na nose teraz. Posledný krát pokosíme trávnik a zazimujeme vzduchovku XD
A nakoniec, taktiež budeme Švédov počúvať, ako sa sťažujú na počasie (to je takzvaný aktivitet året runt-celoročná aktivita).

...hehe, až teraz mi to došlo. Budú nadávať na jesenné počasie, ale to iba preto, lebo tohtoročné leto ich rozmaznalo (bolo dosť teplo) a tak pohodlne zabudli na to, že obyčajne celé leto vyzerá tak ako táto jeseň ;)

Aaaaa ešte jedna vec, feel free to comment, a ak nechcete premeškať ďalšie posty, môžete "lajknúť" facebook stránku https://www.facebook.com/SWEmingrantKa , alebo sa môžete dole prihlásiť e-mailom na odber :)

Kíp smajlík! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára