expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

pondelok 17. júna 2013

Blog "všehochute" ... taký našvédskastý

Ahojte všetci, vítam Vás na svojom blogu! :) Prajem Vám, aby ste sa tu dobre cítili, radi sem chodili, moje posty dychtivo čítali a po kliknutí na malý krížik v pravom hornom rohu s nápisom "zavrieť" s úsmevom v začatom dni pokračovali :)

V prvom poste by som chcela iba krátko predstaviť blog a o čom sa v ňom asi budete môcť dočítať. Post, v ktorom sa osobitne "predstavím" príde neskôr. Myslím, že taký post je dosť dôležitý; vďaka nemu je ľahšie pochopiť, prečo moje tie či iné pohľady na svet sú také alebo onaké. To, čo ja opíšem negatívne, môže zas stopercentne vyhovovať niekomu inému, na zaplnenie sveta potrebujeme ľudí z každého druhu :)

Taaaakže v tomto blogu by som sa rada zaoberala hlavne Švédskom (lebo tu už rok bývam, hoc to slovo "UŽ" je trocha smiešne, rok nie je až tak veľa), švédskosťou (ani neviem či také slovo existuje haha), Švédmi (ženský dav: "Huraaaa!"), poprípade Švédkami (ženský dav si šomre popod nos XD) a možno sem tam aj švédčinou (no... tá pravá prehovorila haha). Zažila som túto krajinu počas celého roka vo svojich plusoch aj mínusoch a o tých sa v iných postoch šťavnato rozhovorím. Záujem o túto krajinu na Slovensku je, obávam sa, asi taký vysoký ako počet Slovákov ktorí o nej blogujú. Napriek tomu, by som Vám chcela túto krajinu predstaviť z môjho uhla pohľadu, aby Švédsko vo Vás evokovalo trocha pestrejšie pojmy než len zimu ("Come on man, i swear it is not that cold! Just let me get my double jacket.."), hokej, ABBA-u, IKEA-u (...keď tak na to teraz pozerám tak to abbau a ikeau vyzerá riadne blbo XD) a zimu ("Never buy socks that tend to roll down while walking!") A zimu. A ešte raz... freakin´ ZIMU.


To je modrá, čo? Prístav v Stora Rör, Öland. December 2012

Blog nebude však iba čisto "našvédskastý" (ja už to vidím že to slovo sa u mňa uchytí... taká somarina XD). V skratke, letá som ešte nedávno zvykla tráviť v Taliansku, mám veľký sklon k poľštine i ich krajine zároveň, som úplný hair-freak, učiteľka praktizujúca amatérka a aj začínajúca kuchárka. No, presne to isté mi preletelo hlavou, čo aj Vám pri slovách "začínajúca kuchárka" - výbuchy, upchatý záchod, smrad, nútené a opakované premaľovávanie kuchyne a podobné akcie. Chvalabohu, máme také brutálne steny čo sa dajú umývať XD
K tomu všetkému som myslím veľmi pozitívna osoba, rada sa smejem a žartujem, tak prepáčte všetky tie moje "XD", je to iba znak toho že som momentálne šťastná :).

Pôvodná pointa bola, že som ukazovala na sneh, ale očividne nám to nevyšlo XD

Takže toľko asi môžete od blogu čakať. Veľký kus mojej malej osoby :)

Začínam tento blog s malou dušičkou; možno zistím, že v skutočnosti nemám čo povedať. Možno zistím, že to, čo by som aj chcela povedať, je v mojom podaní suché ako Sahara o štvrtej poobede. Možno to, čo by som chcela povedať, nebude nikoho zaujímať, aj keď to dobre naservírujem. Neviem. Viem iba to, že po dlhom čase mám chuť zas písať a veľmi sa na tú Všehochuť, ktorú Vám dám, teším :)

"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is God´s gift, that´s why we call it the PRESENT."
Joan Rivers

Aaaaa ešte jedna vec, feel free to comment, ak nechcete premeškať ďalšie posty, môžete "lajknúť" facebook stránku https://www.facebook.com/SWEmingrantKa , alebo sa sa môžete dole prihlásiť e-mailom na odber :).
Kíp smajlík! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára